فروش سدیم اسید پیروفسفات صنعتی
صفحه اول تماس با ما RSS
خبری
شنبه 14 اسفند 1395


************این یک پست تبلیغاتی است و توسط مدیریت سرویس وبلاگدهی ایجاد شده است.*************


سدیم اسید پیروفسفات sapp

واردکننده اسید سدیم پیرو فسفات SAPP خوراکی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول اسید سدیم پیرو فسفات SAPP خوراکی را از کشور چین با برند فودکم و کشورهای آلمان و تایلند وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسید سدیم پیرو فسفات SAPP خوراکی با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

توضیحات: اسید سدیم پیرو فسفات
نامهای دیگر این محصول: پیرو فسفات دی سدیم, فسفات دی سدیم, پیرو فسفات سدیم - اسید, دی سدیم پیرو فسفات دی هیدروژن, Sodium acid pyrophosphate ,SAPP
گرید محصول: Slow ,medium ,Fast - غذایی
بسته بندی: کیسه های 25 کیلوگرمی
رنگ: سفید

فارسی
Tags:

اسید تارتاریک

واردکننده تارتاریک اسید

شرکت بازرگانی تیناکم محصول تارتاریک اسید خوراکی را از کشور چین با برند فودکم و آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید جوش ترش غذایی با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.


فروش سوربات پتاسیم Potassium sorbate

 نمایندگی مستقیم سوربات پتاسیم چین و آلمان

شرکت بازرگانی تیناکم محصول سوربات پتاسیم خوراکی را از کشور چین با برند فودکم و کشورهای آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید سوربات پتاسیم خوراکی با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

توضیحات: سوربات پتاسیم
نامهای دیگر این محصول: سوربیک پتاسیم، نمک پتاسیم سوربات
فرمول شیمیایی: C6H7KO2
بسته بندی: کارتن 25 کیلوگرمی
رنگ: سفید

اگر عادت به خوردن محصولات پخته شده، سبزیجات کنسرو، و محصولات لبنی دارید به احتمال زیاد در حال خوردن سوربات پتاسیم بوده اید. در واقع، سوربات پتاسیم یک ماده شیمیایی بسیار معمول اضافه شده به مواد غذایی به دلیل قیمت نسبتا ارزان آن است. این ماده شیمیایی یک ضد کپک و ضد مخمر قوی میباشد که در آب (58.2٪ در 20 درجه سانتی گراد) بسیار قابل حل است. پتاسیم سوربات در صنایع غذایی به عنوان یک نگهدارنده کاربرد دارد. در زیر بیشترین کاربرد سوربات تاسیم را اشاره می کنیم:

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

فارسی
Tags:

توضیحات محصول تارتاریک اسید
نام های دیگر این محصول: تارتاریک اسید threaric acid ، dihydroxysuccinic acid، racemic acid، Uvic acid، paratartaric
برند: FOODCHEM China
بسته بندی: کیسه های 25 کیلوگرمی
ظاهر: کریستال یا پودر
رنگ: سفید
بو: بی بو

فارسی
Tags:

قیمت فروش سیترات سدیم خوراکی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول سیترات سدیم خوراکی را از کشور چین با برند ARROW و آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید سیترات سدیم غذایی با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

سدیم سیترات (E331)با فرمول شیمیایی NA3C6H5O7 نمک سدیم اسید سیتریک بوده و مانند اسید سیتریک، دارای طعم ترش است. مانند نمک های دیگر، آن را نیز دارای طعم شور است.

فارسی
Tags:

ده پیشنهاد برای برند سازی کسب و کارهای کوچک

برند شما راهی است برای شناساندن کسب و کارتان به مخاطبانی است که می خواهید در آینده جذب کنید.مهم نیست که شما صاحب یک کارخانه بزرگ هستید و یا یک فروشگاه آنلاین کوچک با ده قلم جنس. داشتن برند برای یک کسب و کار کوچک همان اندازه مهم است که برای یک تجارت بزرگ. من در این مقاله قصد دارم ده پیشنهاد برای برند سازی کسب و کارهای کوچک را به شما معرفی کنم.

ده پیشنهاد برند سازی برای کسب و کارهای کوچک

پیشنهاد اول: برند خود را تعریف کنید.

صبر کنید! کمی فکر کنید، برند فقط یک لوگوی زیبا نیست. شما باید تجارت خود را از سر تا پا برسی کنید. باید توانید کل کسب و کار کوچک خود را در یک جمله خلاصه کنید. همین حالا تمرین کنید. آیا توانستید جمله خود را پیدا کنید؟ بسیار عالی! حالا می رویم سر پیشنهاد دوم.

پیشنهاد دوم: فکر کنید برند شما یک انسان است.

هر انسانی شخصیت خاص خود را دارد. شما نمی توانید دو نفر را پیدا کنید که صد در صد روحیاتی شبیه هم داشته باشند. به برند خود شخصیت بدهید. آیا برند کسب و کار کوچک شما روحیه ای آرام کلاسیک دارد یا پرانرژی و پر سر و صداست؟ لباسی که می پوشد رنگارنگ است یا رسمی؟ طرز حرف زدنش چطور است؟ تند و با مزه حرف می زند یا شمرده مثل یک معلم؟ سعی کنید شخصیت برند خود را تصور کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد سوم: انگیزه های برندتان را بشناسید.

قهرمان برند شما کیست؟ دوست دارد مثل چه برندی معروف باشد؟ آن برند معروف چه کارهایی کرده که آنقدر رشد کرده است. خوب به حرف هایم گوش کنید. منظورم این نیست که یک برند موفق در زمینه کاری خودتان پیدا کنید و کاملا آن را کپی کنید. خواهش می کنم فکر کپی کاری را از سرتان بیرون کنید! می دانم نگران هستید ولی شجاعت داشته باشد و برندی برای کسب و کار کوچک خود بسازید که منحصر به فرد باشد اما می توانید از رقبای قدیمی خود الهام بگیرید.

حتما بخوانید بازاریابی شخصی سازی شده

پیشنهاد چهارم: رابطه ای ماندگار با مشتریان خود بسازید.

داشتن ده مشتری دائمی بهتر از صد مشتری گذری است. تمام تلاشتان را بکنید تا اعتماد آنان را جلب کنید. قول هایی ندهید که قادر به انجام آنها نیستید. صادقانه به آنان توضیح دهید که چرا فلان کار را نمی توانید برایشان انجام دهید. مطمئن باشید آنها شما را درک خواهند کرد و صداقت شما بدون پاداش نمی ماند.

پیشنهاد پنجم: لحن صدایتان را همیشه یکنواخت کنید.

تعجب کردید؟ شاید با خود بگویید لحن صدا دیگر چه ربطی به برند سازی دارد؟ من که به شما گفتم برند فقط یک لوگو نیست. برند شخصیت کسب و کار شماست. اگر همیشه از یک سری جملات و لحن خاص برای صحبت با مشتریان خود استفاده کنید به مرور زمان در ذهن آنان ماندگار تر خواهید شد.

پیشنهاد ششم: خسته کننده نشوید.

سعی کنید همیشه در معرفی کسب و کار خود خلاقیت داشته باشد، رنگ ها را عوض کنید. پیغام های جدید بفرستید و کارهای خلاقانه انجام دهید. مشتریان شما تازگی و خلاقیت را دوست دارند

پیشنهاد هفتم: ادای تجارت های بزرگ را در نیاورید.

بیایید واقع بین باشیم. شما یک کسب و کار کوچک دارید. شما توانایی هزینه میلیون ها تومان در سال را برای تبلیغات خود ندارید پس سعی نکیند کار آنها را کپی کنید. شما یک کسب و کار کوچک و دوست داشتنی هستید. اعتماد به نفس داشته باشید.

پیشنهاد هشتم: به برند خود احترام بگذارید.

مشتریان خود را با پایین آوردن قیمت خود راضی نکید چون اگر به این کار ادامه دهید ورشکست خواهید شد! در عوض به آنان خدمات بیشتری ارائه دهید. سعی کنید این را به آنان القا کنید که خاص هستند. سعی کنید فکر کنند تنها مشتری شما هستند. برای آنان وقت بگزارید. خلاصه به جای پایین تر آوردن قیمت ها از بازاریابی شخصی سازی شده استفاده کنید.

حتما بخوانید بهترین ایده، بهترین استارت آپ

پیشنهاد نهم: خلاق و جسور باشید.

اگر ایده ای تازه و خلاقانه برای کسب و کار کوچک خود دارید بر روی آن پا فشاری کنید. به خودتان اعتماد داشته باشید جسورانه رفتار کنید. تمام تجارت های بزرگ جهان کار خود را از یک اتاق کوچک شروع کرده اند.

پیشنهاد دهم: کمی مرموز باشید.

همه چیز را راجع به کسب و کارتان از همان اول برای مشتریان توضیح ندهید. بگذارید خودشان شما و کسب و کارتان را کشف کنند. بگذارید هر روز دوباره به وب سایت شما برگردند تا چیز تازه ای از شما یاد بگیرند.

کلام آخر

برند شما یکی از مهم ترین چیز هایی است که در کسب و کار خود دارید. سعی کنید خاص و تازه باشید. برای ساخت برند خود زمان بگذارید و با متخصصان این رشته مشورت کنید. عجله نکنید و سعی کنید بهترین برند را بسازید.

منبع: سایت آوینا وب

تبليغاتclose
دفتر مقام معظم رهبری